תוסף תזונה לעיכול

תוסף תזונה לעיכול – מהם אנזימי עיכול? 

בעיות שונות במערכת העיכול נפוצות מאד בעולם המערבי. רובינו חוטאים בתזונה לא מאוזנת, בקיום של אורח חיים לא בריא ונושמים אוויר די לא נקי, בלשון המעטה. כל אלה וגורמים נוספים, עלולים להביא להתפרצותן של הפרעות כרוניות במערכת העיכול, שלעתים משבשות לחלוטין את שגרת החיים של הסובלים מהן העסוקים כל העת במחשבה על מציאת תא השירותים הקרוב – בין אם בעת בילוי במסעדה טובה, במהלך טיול בשטח, בביקור בית אצל בני משפחה ובעצם בכל מקום. 

מה שגורם לרוב לתופעות לא נעימות אלה, הוא מחסור באנזימי עיכול. במאמר זה נסביר מהם וכיצד ניתן להגדיל משמעותית את כמותם במערכת העיכול ובכך לשפר את איכות החיים. 

 

מהם אנזימי עיכול? 

גוף האדם מכיל מעל 3,000 אנזימים (חלבונים) הנמצאים באזורים שונים ולכל אחד מהם תפקיד שונה, התורם לתפקוד תקין של הגוף והמערכות בו. האנזימים הנמצאים באזור שבין הפה למעי נקראים אנזימי עיכול והם אחראים בגדול על פירוק המזון לחומצות אמינו, חומצות שומן, סוכרים וכדומה ולעיכול מזון. כאשר הגוף אינו מייצר מספיק אנזימי עיכול ו/או כאשר התזונה אינה מכילה את הכמות הנדרשת, מופר האיזון של האנזימים במערכת העיכול ואז מתחילות הבעיות המוכרות כמו בחילות, שלשולים, גזים, צרבות, עצירות, נפיחות, כאבי בטן, מעי רגיז ועוד.

רוטס לקסיקול למערכת העיכול

מהם הגורמים להידלדלות כמות האנזימים במערכת העיכול? 

  • תזונה לא מאוזנת – כאשר הגוף אינו מקבל את התצרוכת היומית המומלצת של וויטמינים ומינרלים להם הוא זקוק כדי לתפקד כמו שצריך, הוא מאותת לנו על כך במגוון אופנים – בעיות במערכת העיכול כתוצאה ממחסור באנזימים הוא אחד מהם. בנוסף, צריכה של אלכוהול, מלח, סוכר, חומרים משמרים ואפילו קטניות ובוטנים פוגעת גם היא באנזימי העיכול. 
  • זיהום סביבתי – האוויר שאנו נושמים לרוב איננו נקי. מערכת העיכול, כאמור, מוגדרת כאזור שבין הפה למעי. האוויר המזוהם חודר מתוך הפה וגורם להפחתה של כמות האנזימים במערכת העיכול. 
  • אורח חיים לא בריא – תזונה לא מאוזנת, שינה שאינה מספקת, סטרס וכדומה, מאפיינים מאד את אורח החיים המערבי ומשפיעים ישירות על כמות אנזימי העיכול. 
  • גיל – בגילאים מתקדמים יותר, אנזימי העיכול מתמעטים. 
  • מחסור באנזימים כתוצאה ממחלות – לעתים, נטילה של תרופות מסוימות ונטייה למחלות כרוניות כמו קוליטיס וקרוהן, מפחיתה את כמות האנזימים במערכת העיכול. 
  • מחסור טבעי באנזימים – ישנם אנשים, גם כאלה המקפידים על אורח חיים בריא, שגופם מתקשה לייצר כמות מספקת של אנזימי עיכול שיפרקו ויעכלו את המזון ולכן הם צריכים התערבות חיצונית. 


הפתרון למחסור באנזימים:  תוסף תזונה לעיכול 

האופן האופטימאלי להשלמת החוסרים של אנזימי העיכול הוא באמצעות שילוב של תזונה נכונה המכילה וויטמינים ומינרלים חיוניים וכן נטילת תוסף תזונה איכותי המכיל אנזימי עיכול, הידועים ביכולתם לטפל בתסמינים של הפרעות במערכת העיכול ולהפחית כאבים. התוספים מכילים אנזימים מהחי, מהצומח או מתסיסה של חיידקים ופטריות. לעתים, יכילו שילוב ממספר מקורות. ניתן ליטול את אנזימי העיכול במגוון דרכים – ביניהם נטילת טבליות, מיסוס האבקה במים, פיזור האבקה על מזון בטמפרטורת החדר ועוד. לתוצאות מקסימאליות, יש לחלק את המינון היומי ל – 3 מנות אותן יש לצרוך בבוקר, בצהריים ובערב. 


הנה כמה דוגמאות לתוספי תזונה מומלצים המכילים אנזימי עיכול: 

  • לקסי קול של רוטס מכיל רכיבים כמו אניס, שומר, אלוורה ורובארב, המסייעים לטפל בין היתר בעצירות, שלשול, כאי בטן, גזים ודלקות שונות. הלקסי קול עוזר במניעת מחלות עיכול שונות ומגביר את ספיגתם של חומרים מזינים, כמו חלבונים, הנמצאים במזון. 
  • גלורי ליקוריץ שורש שוש קירח – הצמח ידוע כבעל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-ויראליות עוצמתיות. הוא מסייע בטיפול בעצירות, צרבת, בדלקות במערכת העיכול, בניקוי רעלים מן הגוף ומגן עליו מפני וירוסים שונים. 
  • פרוביוטיקה של גלורי – ידועה כיעילה מאד בהגברת וחיזוק מערך החיידקים הטובים בגופנו ובפרט במערכת העיכול. מעולה במניעת הפרעות עיכול שונות, כמו שלשול, כתוצאה מנטילת אנטיביוטיקה. 
  • FLEX P-1000 של שורשים תמצית צמחים המכילה בין היתר גם כורכומין, ויטמין D ומגנזיום המכילים רכיבים אנטי דלקתיים, המחזקים את המערכת החיסונית ומסייעים לאנזימי העיכול לספוג, לפרק ולעכל מזון. 
  • שמן אורגנו של גלורי – מחקרים הראו כי צמח האורגנו מכיל רכיבים נוגדי חמצון ופיטוכימיקלים הנלחמים בחיידקים, דלקות ונגיפים באזורים שונים בגוף, ביניהם גם מערכת העיכול. 
  • רטבוליקס תמצית נוזלית של ננו טבע תמצית צמחי מרפא מרוכזת היעילה בטיפול במגוון רחב של מחלות ובעיות רפואיות, כמו סוכרת, יתר לחץ דם, ניקוי רעלים וכן טיפול בקשיי עיכול, עצירות, קטילת חיידקי מעיים ושיפור של פירוק ועיכול פחמימות. 


מחפשים תוספי תזונה לשיפור התפקוד של מערכת העיכול? הגעתם למקום הנכון! מחכים לכם בחנות שלנו מגוון תוספים איכותיים ואפקטיביים במיוחד. צוות האתר שלנו עומד לרשותכם לכל שאלה וישמח לסייע בכל עניין.

לכתבות נוספות:

מבצע:משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299₪

הטבע מגיע עד אליך… ואנחנו מחויבים להביא אותו כמה שיותר מהר!

אנו עושים כל שביכולתנו לצמצם את זמני הטיפול והמשלוח ועומדים איתך בקשר ישיר לעדכון מסירה.

אתר בטבעיות מספק מספר אפשרויות למשלוח ההזמנה ללקוח כמפורט להלן:

  1. משלוח לנקודת איסוף בהתאם למבחר נקודות מוצע המתעדכן מעת לעת בעלות 14.9 ₪. זמן אספקה משוער עד 6 ימי עבודה. (על ידי ספק חיצוני).
  2. משלוח לפתח הבית בעלות 25 ₪ זמן אספקה משוער עד 3 ימי עבודה.

מבצע כל רכישה באתר מעל 299 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח עד הבית בחינם!

כל רכישה באתר מעל 250 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח לנקודת איסוף חינם!

אנו מחייבים לפעול לצמצום זמני אספקה ולהגיע בהקדם האפשרי. עם זאת עקב תנאים בלתי צפויים כגון הגבלות וצמצומי עובדים עקב נגיף קורונה והשפעותיו, ייתכנו עיכובים בלתי צפויים. אנו נפעל להודיעך על כל שינוי ונוודא שהחבילה הגיעה אליך ונעדכן אותך בזמן אמת על מועד המסירה המוקדם ביותר. תודה רבה על האמון והבחירה בנו.

לחץ כאן למדיניות המשלוחים המפורטת בתקנון האתר

קניה בטוחה

אתר בטבעיות משקיע מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. אנו ב-בטבעיות מאמינים באבטחה מלאה של הליך הקניה ושל פרטיות הגולשים שלנו. הטכנולוגיה בה בחרנו לאבטח את האתר היא מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי.

החברה מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

לידיעתך: אם למרות כל הצעדים המתקדמים יתרחש שימוש לרעה בכרטיס האשראי, חייבת החברה המנפיקה את הכרטיס להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה תוך 30 יום!!- דבר זה מובטח ע"פ חוק.

מערכת האתר הינה מערכת סגורה ומאובטחת. בכל קנייה יתבקש הלקוח להקיש את שמו ואת הסיסמה שקבע מראש. הקשת שם המשתמש והסיסמה מקדמת את הפרטיות והבלעדיות של כל לקוח בקניותיו.

אנו עושים שימוש במספר אמצעים על מנת להגן על המידע האישי שלכם. יש לוודא שעם סיום השימוש באתר, יש לבצע התנתקות ויציאה מהחשבון האישי כהלכה.

אנו מתחייבים על חסיון מלא של הפרטים האישיים של לקוחותינו ומתחייבים שלא להעבירם לכל גורם אחר אלא בהתאם לחוק, לצורך יישום התקנות והתנאים שלנו, לצורך הגנה על זכויות, רכוש ובטחונו של אתר בטבעיות והנלווים לו ועל מנת להקטין את חשיפתנו למעשי נוכלות ולסיכונים הקשורים לכרטיסי אשראי.

שירות אישי

שירות טוב באמת, מגיע מהלב. בטבעיות מתחייבת להעניק לך מענה מהיר יעיל ואדיב, באמצעות צוות מוכשר ואכפתי, שיודע ומעריך אותך כלקוח ויעשה כל שניתן כדי להשיג עבורך תשובה מקיפה, מידע מדויק ותמיד עם חיוך. לקוחותינו הם הסיבה להצלחתנו ולכן אנו נמשיך ונקפיד להקשיב, להציע עזרה ולפעול תמיד למענכם. מזמינים אתכם לבדוק אותנו, לפנות, לשאול ולקבל שירות מצוין, בטבעיות.

מתנה בכל רכישה

איזה כיף לקבל משלוח של מוצר שקנית בלי מאמץ, בזמן שנוח לך ובנוחות מירבית? ברור! אבל לנו בטבעיות חשוב לוודא שהצלחנו לשמח אותך ולכן אנו דואגים להפתיע אותך בכל רכישה, למה? כי אנחנו המקום הטבעי שלך. וזה מחייב.

הטבע בהישג ידיך

בעולם המהיר, הלחוץ והתובעני שאנו חיים בו, יש גם המון המון טוב. בדרך כלל הוא טמון בכל מה שסביבנו, פשוט, אמיתי וטהור. הטבע. כל ההתפתחויות המדעיות לומדות ויונקות מן הטבע. ולא מפתיע אותנו לגלות כל יום מחדש כמה שמוצרים מבוססי טבע הם יעילים, איכותיים ואמינים. אנו גאים להציע פתרונות איכותיים עד לפתח ביתכם כי חשוב לנו לעזור ולוודא שתהיו מרוצים, מחוברים לטבע ולעצמכם, בטבעיות.

מוצרים באיכות גבוהה

בטבעיות מציעה לך מוצרים שנבדקו, נחקרו וזכו בביקורות נלהבות מצרכנים בדיוק כמוך. המותגים באתר הם פורצי דרך, ישראליים באופן גורף ואהובים על קהל הלקוחות. דאגנו להציע מגוון עשיר ושפע של פתרונות מבוססי טבע מחברות ייחודיות שעוסקות בפיתוח איכותי ומתן מענה יעיל לצרכים שונים. בכל גלישה באתר אפשר למצוא עוד ועוד מוצרי איכות חדשים ומעודכנים, בטבעיות.

סליקה מאובטחת

אנו בבטבעיות משקיעים מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. הרכישות באתר מאובטחות ומנוטרות בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי. בטבעיות מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

למדיניות הפרטיות שלנו

נוחות גלישה והזמנה

אתר בטבעיות מסודר ומעוצב כולו על טהרת הרוגע, הנוחות והטבע. אני משתדלים להעניק לך חווית קניה נעימה, קלה ויעילה. מגוון המוצרים הוא רחב, והקטגוריות באתר מלאות בשפע פתרונות המאורגנים בצורה אינטואיטיבית בחיפוש לפי צורך מוגדר, מותג, תחום וכמובן בחיפוש חופשי. העמודים באתר אינם עמוסים במטרה לאפשר גלישה נעימה, זורמת ופשוטה להתמצאות. נשמח לשמוע אם נהנית וכמובן, הערות והארות יתקבלו בברכה.

דילוג לתוכן