מתי לקחת מגנזיום

 

מתי לקחת מגנזיום – טיפים חשובים 

מגנזיום הוא מינרל חשוב וחיוני שלוקח חלק משמעותי במגוון פעולות החיים השונות. למגנזיום יש חלק פעיל בבניית העצם, הדנ"א והחלבונים בגוף האדם. עוד המגנזיום אחראי על שמירת יציבות קצב פעילות הלב, על שיפור פעילות מעיים ואיזון חומציות הקיבה, על וויסות לחץ הדם ורמות הסוכר בדם ובשיפור תפקודה של המערכת החיסונית בגוף.

נטע מגנזיום 300 מ"ג 60 קפסולות

מגנזיום נמצא במזונות רבים מן הצומח וגם מהחי וכן גם במי השתייה. באדם בריא, כושר הספיגה יהיה יעיל בהינתן הזמינות הנחוצה, ולכן בהינתן אורח חיים בריא ומאוזן שמנוהל במקביל לתזונה טבעית ומאוזנת- רמות המגנזיום אמורות להישאר שמורות. עם זאת, במצבים של תחלואה, כמו גם במקרים של נטילת תרופות שונות וכן בגילאים המתקדמים יותר- יכולת ספיגת מגנזיום עשויה להיפגע ובהעדר טיפול השלכות לכך עלולות להיות חמורות. 

אף על פי שזמינות המגנזיום במזון הטבעי גבוהה יחסית, ישנם כמה גורמים מרכזיים שמפחיתים את רמות המגנזיום בדם בצורה משמעותית, אלה הם זיעה שדרכה הגוף מפריש ומאבד מגנזיום, סטרס שגורם לדילול מאגרי המגנזיום בדם וצריכה של מזונות מעובדים שלא מגיעים לאיזון התזונתי שקיים במזונות מהטבע. עקב כך, נמצא כי אוכלוסיית העולם המערבי ואוכלוסיית ישראל בפרט סובלת ממחסור משמעותי של מגנזיום- כתוצאה ממזונות מעובדים ומתנאי מזג האוויר. 

מי צריך לקחת מגנזיום? 

בגלל החשיבות הרבה שלו בכל פעולות החיים ובתפקוד של כל האיברים בגוף, למעשה- בעיקר בישראל- כולם צריכים להיות במעקב אחר רמות המגנזיום שלהם, כאשר מספר קבוצות של אוכלוסיות נמצאות בקבוצות סיכון של אובדן משמעותי יום במגנזיום וחשוב לתת על כך את הדעת, כלומר להיבדק ולהישמע להנחיות הרופא. 

אנשים מבוגרים סובלים מאובדן משמעותי יותר מגנזיום, כך גם אנשים שנוטלים תרופות מסוגים שונים וכן ספורטאים. מגנזיום לספורטאים הוא חיוני וזאת משום שספורטאים מזיעים כדרך קבע ומסיבה זאת מאבדים מגנזיום באופן קבוע. 

מגנזיום מומלץ לקחת בכל מצב של חשד בחוסר גם אם בדיקות הדם לא מעידות על כך, זאת לאור הקושי לאתר את השינוי ברמות המגנזיום באמצעות בדיקות דם. עם זאת, חשוב להקפיד להתחיל לקחת מגנזיום רק לאחר היוועצות עם רופא מטפל, תזונאי או מומחה אחר בתחום הרלוונטי. 

השפעותיו של חוסר במגנזיום 

מסחור במגנזיום לא יבוא לידי ביטוי מיד ויעברו בדרך כלל כמה חודשים לפחות עד שמחסור במגנזיום יבוא לידי ביטוי. כאשר זה יקרה, התסמינים יהיו: כאבי שרירים, נשירת שיער, עלייה בדופק, חרדה, עלייה בלחץ הדם והתכווצויות שרירים בגוף ובפנים. 

המגנזיום מאוחסן בתוך התאים ולכן בדיקת דם שגרתית לא תייצג נאמנה את רמותיו בגוף משום שהוא אינו נמצא בדם. על מנת לקבל תמונת מצב מלאה יש להיוועץ עם הרופא ולקבל הפנייה לבדיקות מעמיקות.

חשוב להקפיד לא לקחת תוספי תזונה באופן כללי ובפרט מגנזיום תוסף למזון מבלי להיוועץ תחילה ברופא ולוודא נחיצות, זאת משום הזמינות הגבוהה במזון והסיכון שבאגירת עודפי מגנזיום לאורך זמן. 

מגנזיום תופעות לוואי 

תופעות לוואי של מגנזיום כוללות בין היתר הצטברות של עודפי מגנזיום ואף על פי שבאנשים בריאים זה בדרך כלל לא יקרה משום שהכליות מסננות את כל העודפים, במצבים של אי ספיקת כליות או במצבים של נטילת תרופות מסוימות הפינוי לא יהיה יעיל ועודפי המגנזיום יצטברו בתאים. 

להצטברות של מגנזיום יהיו השפעות על מערכת העיכול ויבואו לידי ביטוי בשלשולים וכאבי בטן. בהינתן הצטברות משמעותית לאורך זמן- הנזקים עלולים להיות חמורים ואלה עלולים להגרם גם לאנשים בריאים לחלוטין. במקרי קיצון, עודפי מגנזיום יגרמו להפרעות קצב עד דום לב, כך גם לתחושות של בלבול, עלייה בלחץ הדם ואף לקושי נשימתי. 

למי אסור לקחת מגנזיום ? 

לכל מי שלא בדק את מצב המגנזיום שלו לפני כן ואין סימנים מזהים למחסור. כמו כן, במקרים של נטילת תרופות מסוימות חשוב להימנע מהתנגשות צולבת ולכן בעת נטילה של כל תרופה חשוב מאד להיוועץ עם אחות בדבר בטיחות הנטילה של מגנזיום. 

אופן נטילת מגנזיום 

תוסף מגנזיום יש לקחת פעם אחת או פעמיים ביום, בהתאם להנחיות התכשיר וכאשר מדובר על כדורי מגנזיום חשוב לשתות אותם בליווי של כוס מים מלאה. 

תוך כמה זמן מגנזיום משפיע 

באופן כללי כאשר מתחילים לקחת תוסף תזונה יש להיעזר בסבלנות וזאת משום שעל מנת לבוא לידי ביטוי עליו תחילה להיספג בגוף ולהצטבר. קצב הספיגה והשפעתו של תוסף התזונה על הגוף מושפע מאיכות התכשיר וכן גם ממשתנים נוספים שקשורים באדם, באורח חייו, המצב הבריאותי ותכשירים נוספים שהאדם נוטל. 

איזה מגנזיום מומלץ לקחת ? 

מגנזיום מופק לרוב ממלחים שונים והספיגה הטובה יותר תהיה בדרך כלל ממלחים שהם מסיסים יותר כמו מגנזיום ציטרט, מגנזיום אוקסייד ומגנזיום כלוריד. 

להזמנת תוסף מגנזיום איכותי המשיכו בגלישה באתר בלחיצה כאן

לקבלת מידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון מספר 054-7771558 

לפני תחילת נטילת תוסף התזונה יש להיוועץ ברופא, רוקח או עם צוות האתר.

לכתבות נוספות:

מבצע:משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299₪

הטבע מגיע עד אליך… ואנחנו מחויבים להביא אותו כמה שיותר מהר!

אנו עושים כל שביכולתנו לצמצם את זמני הטיפול והמשלוח ועומדים איתך בקשר ישיר לעדכון מסירה.

אתר בטבעיות מספק מספר אפשרויות למשלוח ההזמנה ללקוח כמפורט להלן:

  1. משלוח לנקודת איסוף בהתאם למבחר נקודות מוצע המתעדכן מעת לעת בעלות 14.9 ₪. זמן אספקה משוער עד 6 ימי עבודה. (על ידי ספק חיצוני).
  2. משלוח לפתח הבית בעלות 25 ₪ זמן אספקה משוער עד 3 ימי עבודה.

מבצע כל רכישה באתר מעל 299 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח עד הבית בחינם!

כל רכישה באתר מעל 250 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח לנקודת איסוף חינם!

אנו מחייבים לפעול לצמצום זמני אספקה ולהגיע בהקדם האפשרי. עם זאת עקב תנאים בלתי צפויים כגון הגבלות וצמצומי עובדים עקב נגיף קורונה והשפעותיו, ייתכנו עיכובים בלתי צפויים. אנו נפעל להודיעך על כל שינוי ונוודא שהחבילה הגיעה אליך ונעדכן אותך בזמן אמת על מועד המסירה המוקדם ביותר. תודה רבה על האמון והבחירה בנו.

לחץ כאן למדיניות המשלוחים המפורטת בתקנון האתר

קניה בטוחה

אתר בטבעיות משקיע מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. אנו ב-בטבעיות מאמינים באבטחה מלאה של הליך הקניה ושל פרטיות הגולשים שלנו. הטכנולוגיה בה בחרנו לאבטח את האתר היא מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי.

החברה מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

לידיעתך: אם למרות כל הצעדים המתקדמים יתרחש שימוש לרעה בכרטיס האשראי, חייבת החברה המנפיקה את הכרטיס להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה תוך 30 יום!!- דבר זה מובטח ע"פ חוק.

מערכת האתר הינה מערכת סגורה ומאובטחת. בכל קנייה יתבקש הלקוח להקיש את שמו ואת הסיסמה שקבע מראש. הקשת שם המשתמש והסיסמה מקדמת את הפרטיות והבלעדיות של כל לקוח בקניותיו.

אנו עושים שימוש במספר אמצעים על מנת להגן על המידע האישי שלכם. יש לוודא שעם סיום השימוש באתר, יש לבצע התנתקות ויציאה מהחשבון האישי כהלכה.

אנו מתחייבים על חסיון מלא של הפרטים האישיים של לקוחותינו ומתחייבים שלא להעבירם לכל גורם אחר אלא בהתאם לחוק, לצורך יישום התקנות והתנאים שלנו, לצורך הגנה על זכויות, רכוש ובטחונו של אתר בטבעיות והנלווים לו ועל מנת להקטין את חשיפתנו למעשי נוכלות ולסיכונים הקשורים לכרטיסי אשראי.

שירות אישי

שירות טוב באמת, מגיע מהלב. בטבעיות מתחייבת להעניק לך מענה מהיר יעיל ואדיב, באמצעות צוות מוכשר ואכפתי, שיודע ומעריך אותך כלקוח ויעשה כל שניתן כדי להשיג עבורך תשובה מקיפה, מידע מדויק ותמיד עם חיוך. לקוחותינו הם הסיבה להצלחתנו ולכן אנו נמשיך ונקפיד להקשיב, להציע עזרה ולפעול תמיד למענכם. מזמינים אתכם לבדוק אותנו, לפנות, לשאול ולקבל שירות מצוין, בטבעיות.

מתנה בכל רכישה

איזה כיף לקבל משלוח של מוצר שקנית בלי מאמץ, בזמן שנוח לך ובנוחות מירבית? ברור! אבל לנו בטבעיות חשוב לוודא שהצלחנו לשמח אותך ולכן אנו דואגים להפתיע אותך בכל רכישה, למה? כי אנחנו המקום הטבעי שלך. וזה מחייב.

הטבע בהישג ידיך

בעולם המהיר, הלחוץ והתובעני שאנו חיים בו, יש גם המון המון טוב. בדרך כלל הוא טמון בכל מה שסביבנו, פשוט, אמיתי וטהור. הטבע. כל ההתפתחויות המדעיות לומדות ויונקות מן הטבע. ולא מפתיע אותנו לגלות כל יום מחדש כמה שמוצרים מבוססי טבע הם יעילים, איכותיים ואמינים. אנו גאים להציע פתרונות איכותיים עד לפתח ביתכם כי חשוב לנו לעזור ולוודא שתהיו מרוצים, מחוברים לטבע ולעצמכם, בטבעיות.

מוצרים באיכות גבוהה

בטבעיות מציעה לך מוצרים שנבדקו, נחקרו וזכו בביקורות נלהבות מצרכנים בדיוק כמוך. המותגים באתר הם פורצי דרך, ישראליים באופן גורף ואהובים על קהל הלקוחות. דאגנו להציע מגוון עשיר ושפע של פתרונות מבוססי טבע מחברות ייחודיות שעוסקות בפיתוח איכותי ומתן מענה יעיל לצרכים שונים. בכל גלישה באתר אפשר למצוא עוד ועוד מוצרי איכות חדשים ומעודכנים, בטבעיות.

סליקה מאובטחת

אנו בבטבעיות משקיעים מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. הרכישות באתר מאובטחות ומנוטרות בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי. בטבעיות מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

למדיניות הפרטיות שלנו

נוחות גלישה והזמנה

אתר בטבעיות מסודר ומעוצב כולו על טהרת הרוגע, הנוחות והטבע. אני משתדלים להעניק לך חווית קניה נעימה, קלה ויעילה. מגוון המוצרים הוא רחב, והקטגוריות באתר מלאות בשפע פתרונות המאורגנים בצורה אינטואיטיבית בחיפוש לפי צורך מוגדר, מותג, תחום וכמובן בחיפוש חופשי. העמודים באתר אינם עמוסים במטרה לאפשר גלישה נעימה, זורמת ופשוטה להתמצאות. נשמח לשמוע אם נהנית וכמובן, הערות והארות יתקבלו בברכה.

דילוג לתוכן