שמפו לשיקום שיער

שמפו לשיקום שיער – איזה שמפו מומלץ לחיזוק השיער? 

השיער שלנו חשוף 24/7 לגורמים שונים המזהמים אותו ומזיקים לו. אלה יכולים להיות גורמים שאין לנו שליטה עליהם כמו שינויי מזג אוויר קיצוניים, זיהום אוויר והפרשות של זיעה ושמנים טבעיים מהקרקפת; תופעות גופניות המשפיעות על בריאות השיער כמו שינויים הורמונאליים בשלבים שונים בחיים ותזונה שאינה מכילה את התצרוכת היומית המומלצת של וויטמינים ומינרלים להם השיער זקוק וכמובן פעולות שרובינו עושים במודע – כמו שימוש בחומרים כימיים לעיצוב השיער וביצוע פעולות כמו החלקות שיער, סלסולים, צביעות וכדומה. 

במדינת ישראל, התברכנו במזג אוויר שמשי ונפלא ברוב ימות השנה, אולם השיער שלנו פחות מסתדר אתו. אחוזי הלחות והטמפרטורות הגבוהות, לצד זיהום האוויר, אורח החיים המשוגע שמונע מאתנו לאכול כמו שצריך ועוד – משפיעים לרעה על השיער של גברים ונשים יחד וגורמים לו להראות יבש, פגום, חסר חיות, עייף ובלתי ניתן לסידור. 

חברות רבות מציעות אינספור תכשירים לטיפוח השיער כשבראשם מוצרי שמפו שונים, שמבטיחים לשקם את השיער ולהחזיר אותו לימי הזוהר שלו. הם מגיעים באריזות צבעוניות ויפות, מריחים מדהים ומשווקים בקמפיינים שצצים מכל עבר. אלא שבפועל, חלק גדול מאותם תכשירים מכילים חומרים כימיים שאמנם מנקים את השיער ומותירים אותו עם ניחוח נהדר, אבל ממש לא משקמים אותו. להפך, הם דיי מזיקים לו.

סט מושלם לשיער בריא ומטופח - בריאה

שמפו לשיקום השיער – כיצד לבחור את האחד הנכון עבורכם? 

כל שמפו באשר הוא ינקה את השיער ביסודיות ויסיר עודפים של לכלוך וחומרי עיצוב שיער שעשיתם בהם שימוש. אבל, כעבור מספר שעות כשהשיער מתייבש, הוא אמנם נקי, אבל בעיית היובש והמראה הלא בריא נותרו בדיוק כשהיו טרם החפיפה. הסיבה לכך היא מאד פשוטה – אתם עושים שימוש בשמפו שלא מתאים לכם. 

רוב מוצרי השמפו הנמכרים בסופרים ובחנויות הפארם השונות מכילים חומרים כימיים שאולי מעניקים תחושה מיידית נעימה, אבל עם הזמן מזיקים לשיער, ואף גורמים לרגישויות וגירויים בעור הקרקפת כשהבולטים בהם הם כמובן הפראבנים שהם חומרי השימור האגרסיביים, והסולפטים שתפקידם לייצר אפקט של הקצפה בזמן החפיפה. בנוסף ישנם מלחים אשר מייבשים מאד את העור ואת השיער והופכים אותו לנפוח, יבש וחסר לחות וברק. 

כיום, קיימות אלטרנטיבות מעולות שלוקחות בחשבון את בריאות עור הקרקפת כחשוב במיוחד לצורך שיקום שיער.מדובר על מוצרי שמפו המבוססים על שמנים ותמציות צמחים עוצמתיות שלא רק מנקות את הקרקפת והשיער, אלא גם מזינות  בוויטמינים ומינרלים, המשקמים את השיער מן השורש ועד הקצה והופכים אותו לרך, נעים, גמיש, מבריק והכי חשוב – בריא. מוצרי השמפו הטבעיים אינם מכילים חומרים כימיים פראבנים, סולפטיםו SLS. שמפו ללא מלחים גם הוא יועיל מאד לשיקול השיער כמובן שחשוב להתאים את השמפו לסוג השיער ולצורך האישי כדי לשפר את המרקם והמראה לאורך זמן. 


הנה כמה דוגמאות למוצרי שמפו שכדאי לכם להכיר: 

  • סט של בריאה לשיקום אינטנסיבי של שיער פגום מכיל שמפו, מרכך ומסיכה מולקולריים המבוססים על חומצה היאלרונית. החומרים חודרים לעומק העור, עוטפים את שורש השערה ומגנים עליה מפני מזיקים שונים ומאיצים את הליך השיקום של הקרקפת והשיער. כעבור זמן קצר השיער הופך למבריק, גמיש, חיוני, חזק ובעל נפח טבעי (ללא קרזול). 
  • שמפו קרטין וארגן החדשה של חברת רוטס שיקום וחיוניות שיער פגום ושיער שעבר החלקה הם מטרת על בפיתוח הייחודי לחיזוק עיבוי השיער וברק מתחדש. הנוסחה מכילה רכיבי מופת ללחות מרוכזת עוצמתית ותשלובת חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים הנחוצים לשיקום והתחדשות מוגברת. בסדרה ניתן למצוא שמפו לשיקום השיער, מסכת שיער וקרם לחות לשיער פגום. 
  • שמפו קיק של ארגניה לחיזוק השיער והפחתת נשירה שמן הקיק ידוע כמעודד צמיחת שיער וככזה המשיב לשיער את החיוניות שלו. השמפו, המכיל חומרים טבעיים בלבד, מחזק את השערה ואת שורש השערה ובכך מונע נשירה. מומלץ להשלים את הטיפול עם מרכך קיק של ארגניה. 
  • שמפו טיפולי של אורכידיאה לאחר החלקות שיער מבוסס על שמן ארגן מרוקאי, המזין את השיער בחומרים חיוניים ופועל באינטנסיביות לשיקומו. אינו מכיל מלחים ומומלץ במיוחד כדי לשמר את תוצאות ההחלקה, כדי להפחית את הסיכוי לנזקים בעקבות חומרי ההחלקה החזקים או כדי לטפל בנזקים שכבר התרחשו בעקבותיה. 
  • שמפו משקם אלוורה של חברת רוטס שמפו ייחודי בגודל מיוחד של 1 ליטר לטיפוח איכותי מן הטבע מכיל אלוורה אורגנית ומבחר שמנים ותמציות בוטניות לשיקום השיער. 
  • שמפו סרפד ועץ התה  לשיער שומני יעיל מאד בניקוי יסודי של השיער מעודפי שומן וקשקשים (אם ישנם) ומשיב את האיזון לעור הקרקפת – הן של השומנים הטבעיים והן של תחלופת תאי העור החדשים והמתים. יעיל מאד בטיפול בקשקשת ומכיל חומר אנטי-פטרייתי המטפל בה. השמפו אינו מכיל מלחים, פראבנים, SLS ורכיבים מן החי. מומלץ להשלים את הטיפול עם מרכך סרפד ועץ התה

בחנות, מלבד מוצרי שמפו לחיזוק השיער ושיקומו, תמצאו בנוסף גם מגוון רחב של מוצרים לשיער מרכיבים טבעיים, ביניהם מוצרי שמפו לטיפול ושיקום כל סוגי השיער; מרככים המספקים שכבת הגנה טבעית לשיער; מסכות משקמות; קרם לחות ועוד. כל המוצרים שלנו איכותיים מאד, מיוצרים על ידי חברות מובילות בשוק והוכחו כיעילים מאד בפתרון בעיות שונות. 

אז אם אתם מחפשים שמפו שיהפוך את שיערכם לבריא ואתכם למאושרים יותר – הגעתם למקום הנכון! צוות האתר שלנו עומד לרשותכם לכל שאלה וישמח לסייע בכל עניין.

לכתבות נוספות:

מבצע:משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299₪

הטבע מגיע עד אליך… ואנחנו מחויבים להביא אותו כמה שיותר מהר!

אנו עושים כל שביכולתנו לצמצם את זמני הטיפול והמשלוח ועומדים איתך בקשר ישיר לעדכון מסירה.

אתר בטבעיות מספק מספר אפשרויות למשלוח ההזמנה ללקוח כמפורט להלן:

  1. משלוח לנקודת איסוף בהתאם למבחר נקודות מוצע המתעדכן מעת לעת בעלות 14.9 ₪. זמן אספקה משוער עד 6 ימי עבודה. (על ידי ספק חיצוני).
  2. משלוח לפתח הבית בעלות 25 ₪ זמן אספקה משוער עד 3 ימי עבודה.

מבצע כל רכישה באתר מעל 299 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח עד הבית בחינם!

כל רכישה באתר מעל 250 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח לנקודת איסוף חינם!

אנו מחייבים לפעול לצמצום זמני אספקה ולהגיע בהקדם האפשרי. עם זאת עקב תנאים בלתי צפויים כגון הגבלות וצמצומי עובדים עקב נגיף קורונה והשפעותיו, ייתכנו עיכובים בלתי צפויים. אנו נפעל להודיעך על כל שינוי ונוודא שהחבילה הגיעה אליך ונעדכן אותך בזמן אמת על מועד המסירה המוקדם ביותר. תודה רבה על האמון והבחירה בנו.

לחץ כאן למדיניות המשלוחים המפורטת בתקנון האתר

קניה בטוחה

אתר בטבעיות משקיע מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. אנו ב-בטבעיות מאמינים באבטחה מלאה של הליך הקניה ושל פרטיות הגולשים שלנו. הטכנולוגיה בה בחרנו לאבטח את האתר היא מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי.

החברה מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

לידיעתך: אם למרות כל הצעדים המתקדמים יתרחש שימוש לרעה בכרטיס האשראי, חייבת החברה המנפיקה את הכרטיס להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה תוך 30 יום!!- דבר זה מובטח ע"פ חוק.

מערכת האתר הינה מערכת סגורה ומאובטחת. בכל קנייה יתבקש הלקוח להקיש את שמו ואת הסיסמה שקבע מראש. הקשת שם המשתמש והסיסמה מקדמת את הפרטיות והבלעדיות של כל לקוח בקניותיו.

אנו עושים שימוש במספר אמצעים על מנת להגן על המידע האישי שלכם. יש לוודא שעם סיום השימוש באתר, יש לבצע התנתקות ויציאה מהחשבון האישי כהלכה.

אנו מתחייבים על חסיון מלא של הפרטים האישיים של לקוחותינו ומתחייבים שלא להעבירם לכל גורם אחר אלא בהתאם לחוק, לצורך יישום התקנות והתנאים שלנו, לצורך הגנה על זכויות, רכוש ובטחונו של אתר בטבעיות והנלווים לו ועל מנת להקטין את חשיפתנו למעשי נוכלות ולסיכונים הקשורים לכרטיסי אשראי.

שירות אישי

שירות טוב באמת, מגיע מהלב. בטבעיות מתחייבת להעניק לך מענה מהיר יעיל ואדיב, באמצעות צוות מוכשר ואכפתי, שיודע ומעריך אותך כלקוח ויעשה כל שניתן כדי להשיג עבורך תשובה מקיפה, מידע מדויק ותמיד עם חיוך. לקוחותינו הם הסיבה להצלחתנו ולכן אנו נמשיך ונקפיד להקשיב, להציע עזרה ולפעול תמיד למענכם. מזמינים אתכם לבדוק אותנו, לפנות, לשאול ולקבל שירות מצוין, בטבעיות.

מתנה בכל רכישה

איזה כיף לקבל משלוח של מוצר שקנית בלי מאמץ, בזמן שנוח לך ובנוחות מירבית? ברור! אבל לנו בטבעיות חשוב לוודא שהצלחנו לשמח אותך ולכן אנו דואגים להפתיע אותך בכל רכישה, למה? כי אנחנו המקום הטבעי שלך. וזה מחייב.

הטבע בהישג ידיך

בעולם המהיר, הלחוץ והתובעני שאנו חיים בו, יש גם המון המון טוב. בדרך כלל הוא טמון בכל מה שסביבנו, פשוט, אמיתי וטהור. הטבע. כל ההתפתחויות המדעיות לומדות ויונקות מן הטבע. ולא מפתיע אותנו לגלות כל יום מחדש כמה שמוצרים מבוססי טבע הם יעילים, איכותיים ואמינים. אנו גאים להציע פתרונות איכותיים עד לפתח ביתכם כי חשוב לנו לעזור ולוודא שתהיו מרוצים, מחוברים לטבע ולעצמכם, בטבעיות.

מוצרים באיכות גבוהה

בטבעיות מציעה לך מוצרים שנבדקו, נחקרו וזכו בביקורות נלהבות מצרכנים בדיוק כמוך. המותגים באתר הם פורצי דרך, ישראליים באופן גורף ואהובים על קהל הלקוחות. דאגנו להציע מגוון עשיר ושפע של פתרונות מבוססי טבע מחברות ייחודיות שעוסקות בפיתוח איכותי ומתן מענה יעיל לצרכים שונים. בכל גלישה באתר אפשר למצוא עוד ועוד מוצרי איכות חדשים ומעודכנים, בטבעיות.

סליקה מאובטחת

אנו בבטבעיות משקיעים מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. הרכישות באתר מאובטחות ומנוטרות בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי. בטבעיות מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

למדיניות הפרטיות שלנו

נוחות גלישה והזמנה

אתר בטבעיות מסודר ומעוצב כולו על טהרת הרוגע, הנוחות והטבע. אני משתדלים להעניק לך חווית קניה נעימה, קלה ויעילה. מגוון המוצרים הוא רחב, והקטגוריות באתר מלאות בשפע פתרונות המאורגנים בצורה אינטואיטיבית בחיפוש לפי צורך מוגדר, מותג, תחום וכמובן בחיפוש חופשי. העמודים באתר אינם עמוסים במטרה לאפשר גלישה נעימה, זורמת ופשוטה להתמצאות. נשמח לשמוע אם נהנית וכמובן, הערות והארות יתקבלו בברכה.

דילוג לתוכן