שמפו לשיער דליל

שמפו לשיער דליל – איך לטפל בנשירה ולחזק את השיער? 

נשים וגברים רבים סובלים מנשירת שיער או משיער דליל ושביר. התופעה הזו, שהופכת עם הזמן לנפוצה יותר ויותר, מטרידה רבים, שמחפשים בנרות פתרון שיגרום לשיער להיות מלא, בריא ויפה, כמו פעם. השיער משפיע מאד על הנראות הכללית ואובדן שלו עלול לגרום לפגיעה בביטחון בעצמי ואף לתופעות נפשיות כמו דכאון, במקרים חמורים יותר. אנו שמחים לבשר לכם שניתן לטפל בנשירת שיער ודי בקלות. איך? המשיכו לקרוא… 

 

מהם הגורמים לנשירת שיער? 

חשוב להבין כי נשירת שיער היא למעשה סימפטום לבעיות גופניות המצריכות טיפול. ניתן לטפל בה באמצעות תכשירים טבעיים והתוצאות יהיו טובות, אולם הטיפול אינו מחליף את הצורך בבדיקות שיגלו מהו הגורם המרכזי לנשירה. טיפול משולב של תכשירים איכותיים ואפקטיביים, יחד עם נטילת תוספי תזונה למשל (במקרה הצורך כמובן), יביא לתוצאות מצוינות שיישמרו לאורך זמן. 

ישנם גורמים רבים לנשירת שיער ביניהם:  שימוש בחומרים כימיים לצורך שינוי אופי השערה – כמו צביעת שיער, החלקה, סלסול וכדומה; תזונה לקויה שאינה כוללת את התצרוכת היומית המומלצת של וויטמינים ומינרלים החיוניים לתפקוד תקין של הגוף – מה שמשפיע באופן ישיר גם על חוזק השיער ובריאותו; גנטיקה; שינויים באיזון ההורמונאלי בגוף – בקרב נשים בתקופות כמו הריון, לידה וגיל המעבר ובקרב גברים בעיקר מגיל 40 ומעלה; שינויים פיזיולוגיים קיצוניים כמו ירידה דרסטית במשקל, מחלה או נטילת תרופות, הגורמים לנשירת שיער; סטרס ועוד.

שמפו לשיער אובלפיכה וגזר ארגניה

הפתרון: שמפו טיפולי לשיער דליל 

מרבית מוצרי השמפו הנמכרים כיום בסופרים ובחנויות הפארם השונות מכילים חומרים מזיקים שתפקידם הוא בעיקר לייצר שואו ותו לא. הם אמנם מריחים נפלא, אבל בפועל אין בהם שום  תועלת לשיער. אחד החומרים המזיקים ביותר הוא המלחים,  המלחים חודרים עמוק לקרקפת, מייבשים אותה ופוגעים מאד בשיער. התוצאה – שיער שביר, חלש, חסר חיוניות וברק ולעתים גם דליל. הליכים כימיים שהשיער עובר כמו צביעה או החלקה, מגבירים את ההשפעה השלילית של המלחים על בריאות וחוזק השיער. 

הפתרון הוא שמפו טבעי שאינו מכיל מלחים פראבנים וסולפטים , המזין את הקרקפת והשיער בשמנים טבעיים, וויטמינים ומינרלים שיחזירו את השיער שלכם לימי הזוהר שלו. 


שמפו נגד נשירה לשיער – המלצות 

מוצרי השמפו שלנו מכילים רכיבים טבעיים עוצמתיים שהוכחו כיעילים מאד בחיזוק השערה וטיפול בנשירה. הם אינם מכילים חומרים מזיקים כמו מלחים, פארבנים, SLS ועוד. הנה כמה דוגמאות ל – שמפו טבעי לשיער דליל שתוכלו למצוא בחנות שלנו: 

  • שמפו אובליפיחה וגזר של ארגניה בזמן החפיפה, שמפו האובליפיחה חודר לקרקפת ומזין אותה בחומרים חיוניים ומשקם אותה. השמפו מחזק את שורש השערה ותוך זמן קצר, הישיר ייראה הרבה יותר חזק, מלא, יפה ובריא. 
  • שמפו סרפד וקיק של חברת רוטס חיזוק מאסיבי והגנה ממשית לשיער דק ושביר לצורך חיזוק ועיבוי השיער, יצירת סביבה אופטימלית לעידוד התחדשות לזקיקי השיער וביסוסו, מכילה הסדרה רכיבים העשירים בתשלובת חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים טהורים הנחוצים לשימור והגנה על שיער מחוזק, בוהק וחיוני. בסדרה בייחודית ניתן להשיג גם מסכה לשיער דק וקרם לחות. 
  • שמפו קיק של ארגניה שמן הקיק ידוע כמעודד צמיחת שיער וככזה המשיב לשיער את החיוניות שלו. השמפו, המכיל חומרים טבעיים בלבד, מחזק את השערה ואת שורש השערה ובכך מונע נשירה. מומלץ להשלים את הטיפול עם מרכך קיק של ארגניה. 
  • שמפו המפ וקולגן של רוטס מכיל ריכוז גבוה של חומצות שומן, מינרלים וויטמינים הממריצים את זרימת הדם ומעודדים התחדשות של רקמות פגועות וצמיחת שיער. בנוסף לכך, השמפו גם מעניק לשיער ברק, לחות וגמישות. 
  • שמפו ביוטין 100-P של שורשים תמצית הביוטין מעודדת צמיחת שיער וכן חידוש ובנייה מחדש של תאים. השמפו מתאים לכל סוגי השיער ומכיל נוסחה ייחודית העוטפת את השיער בלחות ומזינה אותו במינרלים ופרוטאינים החיוניים לחיזוק סיב השערה ולשיקום רקמת השיער. 

* מומלץ להשלים את הטיפול באמצעות מוצרים נוספים מהחנות שלנו, כמו מסיכת סרפד של רוטסמסיכת שמן קיק של ארגניה ועוד. 


באתר, מלבד מוצרי שמפו לשיער דליל לנשים ולגברים, תמצאו גם מגוון רחב של מוצרים לשיער מרכיבים טבעיים, ביניהם מוצרי שמפו לטיפול ושיקום כל סוגי השיער; מרככים המספקים שכבת הגנה טבעית לשיער; מסכות משקמות; קרם לחות ועוד. כל המוצרים שלנו איכותיים מאד, מיוצרים על ידי חברות מובילות ושוק והוכחו כיעילים מאד בפתרון בעיות שונות. 

כאמור, חשוב להיבדק על מנת להבין מה הגורם לנשירה ולטפל גם בו. באתר שלנו תמצאו מגון רחב של תוספי תזונה מעולים שישמרו עליכם בריאים ועל השיער שלכם מלא, בריא וחזק. 

אז אם אתם מחפשים שמפו טיפולי לשיער דליל ונשיר, הגעתם למקום הנכון!. צוות האתר שלנו עומד לרשותכם לכל שאלה וישמח לסייע בכל עניין.

לכתבות נוספות:

מבצע:משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299₪

הטבע מגיע עד אליך… ואנחנו מחויבים להביא אותו כמה שיותר מהר!

אנו עושים כל שביכולתנו לצמצם את זמני הטיפול והמשלוח ועומדים איתך בקשר ישיר לעדכון מסירה.

אתר בטבעיות מספק מספר אפשרויות למשלוח ההזמנה ללקוח כמפורט להלן:

  1. משלוח לנקודת איסוף בהתאם למבחר נקודות מוצע המתעדכן מעת לעת בעלות 14.9 ₪. זמן אספקה משוער עד 6 ימי עבודה. (על ידי ספק חיצוני).
  2. משלוח לפתח הבית בעלות 25 ₪ זמן אספקה משוער עד 3 ימי עבודה.

מבצע כל רכישה באתר מעל 299 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח עד הבית בחינם!

כל רכישה באתר מעל 250 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח לנקודת איסוף חינם!

אנו מחייבים לפעול לצמצום זמני אספקה ולהגיע בהקדם האפשרי. עם זאת עקב תנאים בלתי צפויים כגון הגבלות וצמצומי עובדים עקב נגיף קורונה והשפעותיו, ייתכנו עיכובים בלתי צפויים. אנו נפעל להודיעך על כל שינוי ונוודא שהחבילה הגיעה אליך ונעדכן אותך בזמן אמת על מועד המסירה המוקדם ביותר. תודה רבה על האמון והבחירה בנו.

לחץ כאן למדיניות המשלוחים המפורטת בתקנון האתר

קניה בטוחה

אתר בטבעיות משקיע מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. אנו ב-בטבעיות מאמינים באבטחה מלאה של הליך הקניה ושל פרטיות הגולשים שלנו. הטכנולוגיה בה בחרנו לאבטח את האתר היא מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי.

החברה מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

לידיעתך: אם למרות כל הצעדים המתקדמים יתרחש שימוש לרעה בכרטיס האשראי, חייבת החברה המנפיקה את הכרטיס להחזיר ללקוח את מלוא סכום העסקה תוך 30 יום!!- דבר זה מובטח ע"פ חוק.

מערכת האתר הינה מערכת סגורה ומאובטחת. בכל קנייה יתבקש הלקוח להקיש את שמו ואת הסיסמה שקבע מראש. הקשת שם המשתמש והסיסמה מקדמת את הפרטיות והבלעדיות של כל לקוח בקניותיו.

אנו עושים שימוש במספר אמצעים על מנת להגן על המידע האישי שלכם. יש לוודא שעם סיום השימוש באתר, יש לבצע התנתקות ויציאה מהחשבון האישי כהלכה.

אנו מתחייבים על חסיון מלא של הפרטים האישיים של לקוחותינו ומתחייבים שלא להעבירם לכל גורם אחר אלא בהתאם לחוק, לצורך יישום התקנות והתנאים שלנו, לצורך הגנה על זכויות, רכוש ובטחונו של אתר בטבעיות והנלווים לו ועל מנת להקטין את חשיפתנו למעשי נוכלות ולסיכונים הקשורים לכרטיסי אשראי.

שירות אישי

שירות טוב באמת, מגיע מהלב. בטבעיות מתחייבת להעניק לך מענה מהיר יעיל ואדיב, באמצעות צוות מוכשר ואכפתי, שיודע ומעריך אותך כלקוח ויעשה כל שניתן כדי להשיג עבורך תשובה מקיפה, מידע מדויק ותמיד עם חיוך. לקוחותינו הם הסיבה להצלחתנו ולכן אנו נמשיך ונקפיד להקשיב, להציע עזרה ולפעול תמיד למענכם. מזמינים אתכם לבדוק אותנו, לפנות, לשאול ולקבל שירות מצוין, בטבעיות.

מתנה בכל רכישה

איזה כיף לקבל משלוח של מוצר שקנית בלי מאמץ, בזמן שנוח לך ובנוחות מירבית? ברור! אבל לנו בטבעיות חשוב לוודא שהצלחנו לשמח אותך ולכן אנו דואגים להפתיע אותך בכל רכישה, למה? כי אנחנו המקום הטבעי שלך. וזה מחייב.

הטבע בהישג ידיך

בעולם המהיר, הלחוץ והתובעני שאנו חיים בו, יש גם המון המון טוב. בדרך כלל הוא טמון בכל מה שסביבנו, פשוט, אמיתי וטהור. הטבע. כל ההתפתחויות המדעיות לומדות ויונקות מן הטבע. ולא מפתיע אותנו לגלות כל יום מחדש כמה שמוצרים מבוססי טבע הם יעילים, איכותיים ואמינים. אנו גאים להציע פתרונות איכותיים עד לפתח ביתכם כי חשוב לנו לעזור ולוודא שתהיו מרוצים, מחוברים לטבע ולעצמכם, בטבעיות.

מוצרים באיכות גבוהה

בטבעיות מציעה לך מוצרים שנבדקו, נחקרו וזכו בביקורות נלהבות מצרכנים בדיוק כמוך. המותגים באתר הם פורצי דרך, ישראליים באופן גורף ואהובים על קהל הלקוחות. דאגנו להציע מגוון עשיר ושפע של פתרונות מבוססי טבע מחברות ייחודיות שעוסקות בפיתוח איכותי ומתן מענה יעיל לצרכים שונים. בכל גלישה באתר אפשר למצוא עוד ועוד מוצרי איכות חדשים ומעודכנים, בטבעיות.

סליקה מאובטחת

אנו בבטבעיות משקיעים מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. הרכישות באתר מאובטחות ומנוטרות בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי. בטבעיות מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

למדיניות הפרטיות שלנו

נוחות גלישה והזמנה

אתר בטבעיות מסודר ומעוצב כולו על טהרת הרוגע, הנוחות והטבע. אני משתדלים להעניק לך חווית קניה נעימה, קלה ויעילה. מגוון המוצרים הוא רחב, והקטגוריות באתר מלאות בשפע פתרונות המאורגנים בצורה אינטואיטיבית בחיפוש לפי צורך מוגדר, מותג, תחום וכמובן בחיפוש חופשי. העמודים באתר אינם עמוסים במטרה לאפשר גלישה נעימה, זורמת ופשוטה להתמצאות. נשמח לשמוע אם נהנית וכמובן, הערות והארות יתקבלו בברכה.

דילוג לתוכן